اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پرونده‌های با اهمیت بالاتر در اولویت تفحص از سازمان خصوصی‌سازی قرار می‌گیرد

عضو هیأت‌رئیسه کمیته تفحص از سازمان خصوصی‌سازی گفت:‌با توجه به محدودیت زمان مجلس دهم پرونده‌های مهم‌تر در تحقیق و تفحص از این سازمان در دستور قرار می‌گیرد.

پرونده‌های با اهمیت بالاتر در اولویت تفحص از سازمان خصوصی‌سازی قرار می‌گیرد

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: با توجه به محدودیت زمان و اینکه به پایان کار مجلس دهم نزدیک می شویم هیأت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی بنا دارد پرونده‌هایی را که از اهمیت بیشتری برای رسیدگی قرار دارند در اولویت بررسی‌های خود قرار دهد.

وی افزود: در همین رابطه بنا شد تا کارشناسان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کنند و پرونده‌هایی از اهمیت بیشتری برخوردار است در دستور قرار گیرد.

عضو هیأت رئیسه هیأت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: در این باره، نشستی دیروز با حضور اعضای هیأت برگزار شد و بنا شد تصمیم نهایی در این باره که کدام پرونده‌ها برای بررسی در دستور کار هیأت تحقیق و تفحص قرار گیرد در نشست این هیأت در روز سه‌شنبه هفته آینده اتخاذ شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول